Page 11 - Layout 1
P. 11
KIRIKKALE TİCARET ve SANAYİ ODASI
kavram karmaşasını or-
tadan kaldırmak, satış ve
pazarlama kuramlarını
amaçlandı. Satış ve
Pazarlama Yönetimi
eğitiminde aynı zamanda,
katılımcıların çağdaş satış
ve pazarlama teknikleri
konusundaki yetilerini
geliştirerek verimli iş yöne-
tim modeline sahip
olmalarını sağlayacak bil-
giler verildi.
Eğitimin 2. gününde
gerçekleşen Dış ticaret
eğitiminde temel dış
ticaret kavramları: ihracat
süreçlerinde kullanılan
belgeler, gümrük işlemleri,
akreditif ve kambiyo
Tarım ve Gıda sektörlerinde Kırsal Kalkınmayı Ekicioğlu, Dış Ticaret Uzmanı İpek Koçyiğit’in işlemleri, yurt dışı pazar
desteklemek amacıyla odamız ve Kırşehir Ticaret katıldıkları toplantıda UR-GE Projeleri konusunda seçimi, yurt dışı pazara giriş stratejileri, yurt dışı
ve Sanayi Odası tarafından ortaklaşa yürütülen uzman Zeynep Boysan ve Kerem Boysan tarafından distribütörle çalışma şekilleri gibi konuları kapsayan,
Ticaret Bakanlığı onaylı Kırsal Kalkınma ve Satış-Pazarlama ve Dış Ticaret eğitimleri verildi. dış ticaret yapan ya da yapacak herkesin uygula-
Uluslararası Rekabet Gücü Projesi (URGE) Projesi mada karşılaşabileceği sorunları nasıl çözebileceği
kapsamında odamız meclis salonunda Pazarlama 2 gün süren eğitimlerin ilkinde katılımcılara Pazarla- üzerine yoğunlaşıldı. Eğitimde Dış ticarette yönetim
- Satış ve Dış Ticaret Eğitimleri düzenlendi. Kırıkkale ma ve Satış Yönetimi konusu anlatıldı. Özellikle teknikleri, Uluslararası pazarlama ve müşteri bulma
ve Kırşehir’den projeye dahil olan firmaların yetkilileri, küçük ve orta ölçekli işletmelerde en sık karşılaşılan yöntemleri, İhracat prosedürleri, Dış ticarette
odamız Dış Ticaret Sorumlusu Rümeysa Canıdemir, sorunlardan biri olan satış ve pazarlamanın birbirine kullanılan belgeler, Dış ticarette ödeme yöntemleri 11
Kırşehir TSO Eğitim Araştırma Sorumlusu Halil karıştırılması sorununun ele alındığı eğitimde bu konularında katılımcılara bilgiler verildi.