Page 10 - KTSO-2019
P. 10

Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası







                                       TEMEL

                               DEĞERLER



        KALİTE POLİTİKASI                                 8Başarılı  üyelerimizi  ödüllendirerek,  diğer
        Ülkemizin  yetişmiş  insan  gücü  potansiyeline   üyelerin örnek almasını sağlamak,
        sahip üyelerimiz ve personelimizle,               8Üyelerimizin  ilimiz  için  katma  değer
        8Üye/Paydaş beklenti ve ihtiyaçlarını anlayarak,  sağlamasına  yönelik  her  türlü  danışmanlık,
        en uygun hizmet, ürünü en ekonomik ve kısa        teknik hizmet vs. sunmak,
        sürede, hatasız ve sürekli olarak sağlamak,       8İş geliştirme ve dış ticaret konularında üye
        8Kalite  Yönetim  Sistemimizi  ISO  9001  KYS     iş yerlerinin performansın gelişmesine destek
        şartlarına uygun olarak yürütmek ve etkinliğini   olmak,
        sürekli iyileştirmek,                             8Üye İlişkileri Politikamızı sürekli gözden geçir-
        8Ulusal  ve  Uluslararası  arenada  il  ve  oda   erek güncellemek ve geliştirmek temel ilkeler-
        olarak tanınırlığa ulaşmak,                       imizdir.
        8Başarımızın  tamamen  çalışanlarımızın  bilgi,   8Üyelerimize yönelik şeffaf ve açık bir yönetim
        deneyim  ve  özverisine  dayandığı  bilinciyle,   politikası izlemek,
        çalışanlarımızın her konuda bilgi düzeyini yük-   8Birlikte yönetim anlayışı ile üye öneri, şikayet
        seltmek ve karşılıklı güvene dayanan katılımcı    ve beklentilerini dikkate almak,
        bir çalışma ortamını sürdürmektir.
                                                          İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
        HABERLEŞME VE YAYIN POLİTİKASI                    Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, üye mem-
        Kırıkkale  Ticaret  ve  Sanayi  Odası  olarak     nuniyetinin çalışan memnuniyetinden geçtiğinin
        Haberleşme ve Yayın Politikamız;                  farkında olarak;
        8 Çalışanlarımız ve başta üyelerimiz ile iletişimde  8Çalışanlarımıza  sürekli  kendini  geliştirme
        sürekliliği sağlamak,                             olanakları sağlamak,
        8Üyelerin  iletişim  konusunda  tercih  ettikleri  8Çalışanlarımız için şeffaf ve açık bir yönetim
        yöntemleri  tespit  ederek  haber-leşmeyi  bu     politikası izlemek,
        yöntemlere uygun şekilde gerçekleştirmek,         8Personel  ve  kurumumuz  arasında  sadakat
        8Teknolojinin  gerektirdiği  her  türlü  iletişim  bağını güçlendirmek,
        imkanları ile yazılı, görsel ve sosyal medyadan   8Onların  maddi  ve  manevi  haklarının
        yararlanmak,                                      korunmasını gözetmek,
        8Dış paydaşlarımız ve diğer kurum ve kuruluşlarla  8Çalışanlarımız arasında fırsat eşitliği yaratmak,
        iş ortaklığı bulunan Odamızın kullandığı mevcut   8Öneri ve beklentilerini dikkate almak,
        ve geliştirilebilir arşiv, web sitesi gibi bilgi sis-  8Yüksek performansı ödüllendirmek, beklenenin
        temlerinde  kurumun  bilgilerine  ulaşılabilirliğine  altında kalan performansın gelişmesine destek
        ilişkin güven ortamını yaratmak,                  olmak üzere hareket etmek,
        8Güncel  bilgileri/haberleri  etkin  bir  şekilde  8İnsan Kaynakları Politikamızı sürekli gözden
        kullanmak, yaymak ve yayınlamaktır.               geçirerek  güncellemek  ve  geliştirmek  temel
                                                          ilkelerimizdir.

        ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI                         BİLGİ ve İLETİŞİM
        Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası, üye olmadan
        Oda olmaz ilkesinden hareketle;                   TEKNOLOJİLERİ POLİTİKASI
        8Üyelerimize  eğitimler  başta  olmak  üzere      Kırıkkale Ticaret ve Sanayi Odası olarak Bilgi
        sürekli kendini geliştirme olanakları sağlamak,   ve İletişim Teknolojileri Politikamız;





         10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15